Search This Blog

Wednesday, June 27, 2012

Birthday puteriku Husna yg ke - 5


Assalam..hye semua,bersua lg kita..kali nie saya letakkan pic sambutan besday ank 1st saya pada 6hb JUN 2012 yg lalu.Sambutan nya x la semeriah dan sebeso mana pun.Saya cuba buat nasi ayam aje.,lepas itu saya belikan kek pandan kiwi+aiskrim.Kemain suka ank saya..heheh..masak2 ada la saya bagi jiran ckit2..buat mana yang mampu kan..bak kata owg UKUR BAJU PADA BADAN SENDIRI...ALHAMDULLIAH..kali ke 5 wat sambutan dan belikn kek utk nya..Semoga ALLAH panjangkan usia,murahkn rezeki dan melindungi putri ku nie..AMIN..


Kek Pandan Kiwi + Aiskrim


Berkobar-kobar nak tiup lilin


Nyanyi dulu daa...


Fuuuuuuuhhhhh....


Habis padam daaaa...


Tiba masanya potong kek..


Pandai ker tu?? 


Nyam..Nyam..


Amboi...!! Sedapnyeeee....


X pelawa mak ngan abah ke??


Nasi Ayam best...

















No comments:

Post a Comment