Search This Blog

Sunday, June 3, 2012

Assalamualaikum..


Assalamualaikum w.b.t. Salam Perkenalan dan Salam 1 Malaysia dari saya.Alhamdulliah,syukur tak terhingga saya ke hadrat ILLAHI,kerna dpt membuat laman web saya sendiri,ats bantuan suami tercinta,maka tercipta lah Mila Zamilah's Kitchen.Pada awal nya saya hanya memuat turunkn beberapa resepi simple saya dlm ruangan fb sahaja..atas sokongan suami dan beberapa kengkawan yg memberi galakan utk membuat laman web sendiri,maka tercipta lah laman web saya pada hari nie.

Saya jua ingin mengucapkan jutaan terima kasih tak terhingga kepada kengkawan yg sudi singgah jenguk2 ke laman web saya nie.Di sini jua dpt kita mengeratkan silaturrahim,bertukar tukar pendapat dlm bab bab masakan.Cukup saya ingin nyatakan,bahawa saya tidaklah sepandai mana memasak.Sebelum mendirikan rumahtangga 6thn lps,saya memang tak reti bab masak memasak nie.Mak selalu mare2..mak gak selalu ckp.ank dara walo belajar setinggi mana pun,kalo tak reti masak,tak de maknanya..huhu..

Alhamdulliah,selepas mendirikan rumahtangga pada 18hb OGOS 2006,dari hari ke hari saya terus belajar bab masak memasak nie.Walo pada mula nya tak sesedap mana..tp ALHAMDULLIAH,selalu mendapat pujian daripada suami.Disitu lah timbulnya semangat saya utk terus memasak dan terus mencuba resepi2 drp kengkawan dan didalam internet..Alhamdulliah,kebanyakkan masakan yg saya cuba menjd..ada gak yg tak menjd,tp saya teruskan usaha..kira tak patah semangat la kn kn..heheh..semoga dengan tertubuhnya laman web Mila Zamilah's Kitchen nie dpt kita kenal2 dan mengukuhkn salam ukhawah sesama kita..insyallah..wassalam...


No comments:

Post a Comment